stylizacja #2

Hej kochani ! Przez tą okropną pogodę postanowiłam, że dodam stylizacje która rozpromieni jesienną chandrę i szarość za oknem. Na pierwszym planie sukienka w słonecznych odcieniach z motywem kwiatów. Bardzo podoba mi sie góra sukienki czyli dekold z falbanką na wzór hiszpanki. Dodatkowo lekkości sukience dodaje jej zwiewny materiał i krój. Ponieważ sukienka jest delikatna postawiłam na mocniejsze dodatki czyli torebka w odcieniach bieli, czerni i szarości z imitacją skóry węża oraz czarne espadryle. Z biżuterii wybrałam złoty kolczyk (ostanio mam słabość do pojedynczych kolczyków) i zegarek. Oficjalnie w tej stylizacji obecna była jeszcze czarna ramoneska ze złotymi suwakami, która idealnie by pasowała do dzisiejszej temperatury ale na szczęście jak robiłam zdjęcia była zbędna bo było ponad 20 stopni. 
Mam nadzieje, że post Wam się spodoba a stylizacja doda troszkę słońca do pogody z ostatnich dni ! 

E N J O Y !










sukienka - showpo
buty - deezee
torebka - sammydress
zegarek - daniel wellington
okulary - top secret 

Komentarze

Popularne posty