stylizcja #3 +pielęgnacja twarzy

Hej Kochani ! Od kilku dni oficjalnie zaczęła się jesień, chociaż ostatnim dniom dopisuje piękna pogoda co mnie bardzo cieszy. Stylizacja, którą widzicie poniżej jest raczej przystosowana do niższych temperatur czyli na typowo jesienne dni. Dzisiejsze kolory to beż i bordo. Do oversizowego płaszcza założyłam dopasowaną sukienkę z asymetrycznym dołem i paskiem w talii dzięki któremu wydaje się węższa. Taki model sukienki doskonale podkreśla atuty sylwetki oraz nadaje kobiecości. Nadaje się do stylizacji zarówno eleganckich jak i sportowych. U mnie elegancką górę przełamują conversy . Bardzo lubię takie połączenie stylu sportowego z elegancją. Teraz czas na dodatki. Oczywiście w mojej stylizacji nie mogło zabraknąć różu a mianowicie pojawił sie na pasku od zegarka(drobiazg ale róż musi być obecny). Zegarek jest od Daniela Wellingtona co pewnie Was nie zdziwi bo ostatnio królują u mnie w dodatkach zegarki tego Pana :) Do tego złoto-srebrna bransoletka z cyrkoniami. Z biżuterii wybrałam jeszcze złote, wiszące kolczyki z podwójnymi kołami. 
Mam nadzieje, że stylizacja Wam się podoba i z chęcią będziecie do mnie wracać.













sukienka - cinamoon
płaszcz - fancy fashion butik
torebka - sammydress
kolczyki - primark
bransoletka - apart
zegarek - daniel wellington 

Oprócz stylizacji mam jeszcze dla Was dwa hity, które niedawno zagościły u mnie w codziennej pielęgnacji twarzy. Pierwszy z nich to pianka, która zawiera oczyszczającą glinkę Moor oraz odżywczy ekstrakt z kokosa. Ja używam jej wieczorem, ponieważ usuwa pozostałości makijażu oraz zanieczyszczenia co bardzo się przydaje mojej cerze po całym dniu w makijażu. Pozostawia ją rozświetloną i poprawia jej wygląd. Drugim hitem jest peeling. Podobnie jak pianka usuwa zanieczyszczenia twarzy oraz pozostawia ją gładką i pełną blasku, ponieważ usuwa martwy naskórek, który nadaje naszej cerze szarego koloru. Dodatkowo oba te kosmetyki mają obłędny zapach, a w szczególności peeling. Musicie sami je wypróbować. 
Te i więcej niezbędników znajdziecie na stronie www.hello-body.pl !
Na hasło ZANETA15 macie zniżkę na zamówione produkty -15% !

Serdecznie polecam Wam jeszcze całą serie kosmetyków z HADA LABO TOKYO, która nie tak dawno pojawiła się w Rossmannie. Marka jest nowa więc pewnie jeszcze nie zyskała Waszego zaufania ale naprawdę warto. Ja używam codziennie rano kremowego żelu oczyszczającego do mycia twarzy, a następnie nakładam lotion, który intensywnie nawilża moją cerę i przygotowuje pod makijaż. Wiele kosmetyków nawilżających jest ciężkich, a te wręcz przeciwnie ! Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły ponieważ na tle wszystkich przetestowanych przeze mnie kremów, płynów, toników te wypadły najlepiej. Z czystym sumieniem mogę je wam polecić i zachęcić do wypróbowania nowej ale godnej zaufania marki.  





Na koniec życzę Wam udanego weekendu, a szczególnie studentom bo to nasze ostatnie dni wakacji, więc korzystajcie ! Buziak ! 

E N J O Y !  

Komentarze

Popularne posty